PELUANG PEKERJAAN BERSAMA KIMK BHD

KIMK Bhd On 1:16 PM

Salam buat semua anggota KIMK Bhd dan pembaca yang dihormati.

Kepada mereka yang berminat, khususnya warga jamaah KIMK Bhd sendiri dan keluarga mereka, adalah dipelawa untuk menjadi sebahagian dari warga kerja KIMK Bhd.

Pihak kami memerlukan sekitar 15 hingga 20 orang yang akan bertugas insyaallah, untuk projek ‘Anjung Budi Café’ (restoran dan catering), milik penuh koperasi di Tambun. Latihan akan dijalankan secara berkala dan sambilan, mengambil masa sekitar 3 hingga 6 bulan. Sepanjang latihan ini, bidang kerja latihan tertumpu kepada katering. Elaun akan dibayar sepanjang tempoh latihan ini berlansung. Mereka yang terpilih akan diserapkan sebagai temankerja tetap kami apabila projek‘Anjung Budi Café’ memulakan operasi .

Kekosongan jawatan yang perlu diisikan segera ialah bertugas sebagai ‘Tukang masak’ dan ‘Perkhidmatan Pelanggan’. Mereka yang diserapkan sebagai pekerja tetap perlu bekerja secara shift ( 2 shift). Mereka yang berpengalaman dan mempunyai perwatakan islami amat dialu-alukan. Gaji boleh dirundingkan.

Sila hantarkan surat permohonan dan resume tuan/puan, dan nyatakan jawatan yang dipohon kepada kami samada melalui pos, email atau fax melalui alamat kami yang tertera di laman web ini. Pihak kami akan menghubungi tuan/puan sekiranya permohonan tersebut berjaya.

Wassalam.